17 травня у рамках Фестивалю науки-2017 ініційованого Інститутом журналістики Університету Грінченка відбувся перший семінар “Від брендингу особистості до брендигу міста».
Спікером на заході став викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Ілля Юрійович Афанасьєв. Учасники семінару – студенти старших курсів Інституту журналістики – дізналися про поняття особи та бренду. «Основою для створення бренду міста має бути врахування симпатій та антипатій його жителів, а також ґрунтовне дослідження існуючого стереотипу про об’єкт брендування, як в уявленні громади міста, так і у його гостей», - зазначив Ілля Юрійович. Він навів приклади, як бренд відомої особи впливає на розвиток та залучення фанатів цієї особи до міста і навпаки, як бренд міста впливає на розвиток бренду особи. На семінарі було висвітлено і поєднання соціальної відповідальності з економічною ефективністю, як вирішальний чинник залучення інвесторів.
Також викладач звернув увагу на брендинг Києва, як один з основних інструментів розвитку нашої столиці. Зокрема,студентка 3 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю” Коваль Вікторія презентувала наукову роботу «Брендинг Києва. Стан, тенденції, перспективи», де студенти звернули увагу на ключові ланки цільової аудиторії та проблеми брендингу Києва, пропозиції його покращення. Після чого студенти обговорили актуальні питання іміджу столиці з точки зору туристів. Зокрема, враження іноземців від Євробачення-2017. Коротка дискусія завершилась логічними висновками та рекомендаціями для покращення бренду нашої столиці на міжнародній арені.