Всесвітній день науки – 2024: Круглий стіл із міжнародною участю «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю»

unnamed 56 листопада 2024 року, з нагоди Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку, на Факультеті журналістики відбувся круглий стіл «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю». Учасниками цього науково-практичного заходу стали близько двох десятків науковців, викладачів, практиків реклами та PR, представники чотирьох країн, кількох українських вишів та деяких інших організацій.

Модератором круглого столу виступив доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Ілля Афанасьєв.

Мета цього круглого столу: обговорення стану та перспектив пошуку та використання наукових знань, нових технологій для використання в підготовці фахівців за освітніми програмами «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого та другого ступенів вищої освіти.

Здебільшого, зосередилися на розгляді іноземного досвіду наукової, викладацької та практичної діяльності. Зокрема:

  • Галина Піскорська, старший науковий співробітник Школи Культури та Комунікацій Університету Мельбурна (Австралія), виступила з чудово проілюстрованою доповіддю: «Представленість жінок у масмедіа під час війни: мінливий наратив»; 
  • Маргарита Нетреба, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка, член Європейської асоціації комунікаційних досліджень (ECREA), перебуваючи за програмою міжнародного співробітництва в Університеті Жирони (Іспанія), представила доповідь «Бренд і автентичність: сучасні виклики та тренди в Іспанії»  Вікторії Солуйко (яка не змогла бути особисто присутньою у відеосесії, через катастрофічну повінь в Іспанії), здобувачки вищої освіти бакалаврської освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Університету Жирони, а також поділилася власними спостереженнями, анлітичними висновками: «Нові тенденції у PR: як LinkedIn і штучний інтелект переформатовують взаємодію з аудиторією та формують нову еру комунікацій»;
  • Віктор Шиян, фахівець із реклами та зв’язків із громадськістю (Франція), розповів про свій досвід кількох десятків рекламних та інших промоційних кампаній, які він реалізував у Франції та кількох інших країнах Західної Європи.

Усі доповіді викликали жваву зацікавленість багатьох інших учасників, спікери відповіли на численні запитання, зав’язалося кілька дискусій. Захід виявився не лише інформаційно насиченим за змістом, але й невимушеним за формою, дружнім, «ламповим», учасники у фінальних репліках відмітили теплу конструктивну атмосферу цієї зустрічі. 

Всесвітній день наук...
Всесвітній день науки – 2024: Круглий стіл із міжнародною участю «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю»
Всесвітній день наук...
Всесвітній день науки – 2024: Круглий стіл із міжнародною участю «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю»
Всесвітній день наук...
Всесвітній день науки – 2024: Круглий стіл із міжнародною участю «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю»
Всесвітній день наук...
Всесвітній день науки – 2024: Круглий стіл із міжнародною участю «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю»
Всесвітній день наук...
Всесвітній день науки – 2024: Круглий стіл із міжнародною участю «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю»
Всесвітній день наук...
Всесвітній день науки – 2024: Круглий стіл із міжнародною участю «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю»

17 ціль

Факультет у соціальних мережах