15 грудня 2020 року відбулась завершальна зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».
15 грудня 2020 року відбулась завершальна зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 12 березня 2020 року провела онлайн-форум роботодавців. Понад 20 теоретиків і практиків, викладачів і менеджерів, дистанційно на онлайн-платформі Zoom, обговорили сучасні рекламні та PR-комунікації.
14 травня 2019 р., у рамках університетського Фестивалю науки в Університеті Грінченка, відбувся науково-практичний захід, круглий стіл "Актуальне в рекламі та зв'язках з громадськістю": кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики об’єднала в інтерактивному процесі близько 15 висококваліфікованих теоретиків і практиків реклами та PR, а також декілька десятків студентів.
24 січня 2017 року відбулося розширене засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Головним питанням стало обговорення формулювання цілей та програмних результатів навчання за новою освітньо-професійною програмою “Реклама та зв’язки з громадськістю” для бакалаврів. При цьому враховувався досвід аналогічних вітчизняних та іноземних програм.
3 листопада 2016 року студенти 2 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали національне інформаційне агентство «Укрінформ» у рамках навчальної дисципліни «Організація роботи прес-служб».