Студенти IV курсу освітньої програми «Реклама і зв'язки з громадськістю» розпочали виробничу практику

praktyka RZG20223 жовтня 2022 року студенти освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» розпочали виробничу практику. Не зважаючи на військовий стан та складні часи, більшість четвертокурсників проходять практику офлайн.
Серед організацій, які з радістю прийняли наших студентів: підрозділи Київської міської державної адміністрації (Управління туризму та промоції КМДА; Центр публічної комунікації та інформації КМДА; Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації КМДА); ГС «Асоціація креативних індустрій України»; ТОВ «Агентство маркетингових комунікацій «Діалла»; ГО «Міжнародна школа рівних можливостей»; ГО «Платформа інноваційного партнерства»; ТОВ «Бюро Маркетингових Технологій»; ТОВ «Телерадіокомпанія Студія 1+1»; ТОВ «СММ-бюро «ЩЕ»; ТОВ «Енжин Діджитал»; ВМГО «Студентська республіка», ПАТ «Укргідроенерго».


Метою практики є закріплення, розширення і систематизування отриманих теоретичних знань, набуття практичного досвіду з обраної спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю». Студенти матимуть змогу розробити візуальну айдентику брендів, дослідити комунікаційну політику компаній, провести її аналіз та внести ідеї щодо покращення комунікації; зайнятися створенням PR-продуктів і заходів у соціальній сфері; провести маркетингові дослідження реклами і PR; виявити особливості PR-діяльності громадських та політичних організацій; підготувати та випустити іміджеві й PR-статті; організувати й провести прес- конференції, круглі столи, вебінари; здійснити аналіз управлінської структури; взяти участь в організації рекламної кампанії; оцінити ефективність застосованих комунікаційних заходів на практиці та виконати багато інших спеціалізованих завдань.
Бажаємо студентам успіхів та натхнення під час роботи!

Факультет у соціальних мережах