Захист магістерських проєктів

20-21 грудня 2021 року відбувся успішний захист магістерських проєктів зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».

До захисту були допущені 18 студентів, які сформували 2 підгрупи.

До складу екзаменаційної комісії увійшли:

  • голова комісії: Іващук Антоніна Анатоліївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Національного авіаційного університету;

  • члени комісії: Нетреба Маргарита Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;Вернигора Світлана Миколаївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка; Афанасьєв Ілля Юрійович, кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;

  • представник роботодавця: Кармелюк Ірина Миколаївна, керівник пресслужби Апарату Верховної Ради України, заслужений журналіст України;

  • секретар: Кононенко Людмила Миколаївна, кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка.

Студенти продемонструвати здатність створювати якісні стартапи з необхідною кількістю продуктів для їх просування, про що свідчать загальні результати захисту випускних робіт: із 18 студентів 9 осіб (50%) отримали 90–100 балів або «А» за шкалою ECTS, 6 осіб (33,5 %) – 82–89 балів або «B» за шкалою ECTS та 3 особи (16,5 %) – 75–81 балів або «C» за шкалою ECTS. Студентів з нижчими оцінками немає.

Магістерські роботи розроблялися на базі діяльності власних або реальних комерційних та громадських організацій, брендів тощо. Голова комісії та представник роботодавця відзначили високий рівень представлених проєктів та вміння студентів створювати сучасні конкурентоспроможні продукти.

ZahistMag2021 1

ZahistMag2021 3ZahistMag2021 4

Факультет у соціальних мережах