Наш гість – директор компанії BINOTEL

nash-gist26 жовтня студенти 3 та 4 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» зустрілися з Павлом Флейшером, директором з розвитку компанії BINOTEL, що займається комунікаціями з клієнтами в Інтернеті.

«Якщо є емоційний зв'язок продавця з клієнтом, то угода, скоріш за все, відбудеться» - ця проста істина і лягла в основу роботи численних сервісів BINOTEL: «Get Call», BINOTEL Chat, CRM-система, Call-tracking та інших. Хоча доповідь гостя була розрахована на спеціалістів з маркетингу, але він настільки вдало використовував прості образи і доступні аналогії, що всі студенти зрозуміли принцип роботи і головні завдання сервісів. Було багато жартів і інтерактиву, тому склалося враження, ніби на лекцію прийшов давній знайомий. В кінці всі бажаючі також мали нагоду заповнити анкету і, можливо, отримати одну з посад компанії BINOTEL.

Хочеться, щоб такі люди, як Павло Флейшер частіше проводили відкриті лекції в нашому університеті та ділилися своїм різнобічним досвідом. Адже коли є шанс віч-на-віч поспілкуватися з реальними професіоналами в рекламній, маркетинговій справі, то оволодіння майбутньою професією стає на крок ближче.

Анастасія Болозенко,

Студентка 3 курсу спеціальності

«Реклама та зв’язки з громадськістю»

 

Наш гість – директор...
Наш гість – директор компанії BINOTEL
Наш гість – директор...
Наш гість – директор компанії BINOTEL
Наш гість – директор...
Наш гість – директор компанії BINOTEL
Наш гість – директор...
Наш гість – директор компанії BINOTEL

Факультет у соціальних мережах