Майстер-клас зі створення буктрейлера на Книжковому Арсеналі

BL1A0991На VІІ Міжнародному фестивалі «Книжковий Арсенал» кафедра видавничої справи Університету Грінченка організувала незвичну подію – воркшоп «Дивитися не можна читати: як створити буктрейлер».

 

Захід, запропонований кафедрою до програми найбільшої події книжкового ринку України, покликаний привернути увагу читачів і видавців до інноваційного способу популяризації книжкової продукції. Щоби зробити цю подію цікавішою і кориснішою для відвідувачів «Книжкового Арсеналу», організатори заходу запросили кінорежисера, сценариста і актрису, представника громадської організації «СУК» (СУЧАСНЕ УКРАЇНСЬКЕ КІНО) Олесю Білецьку. Численні відвідувачі заходу захоплено слухали відомого у світі українського кінорежисера, яка зняла у жанрі «трейлер до книги» ролик, присвячений книзі «Друга стать» Сімони де Бовуар, що нещодавно вийшла у видавництві «Основи».

 

Сподобався захід запрошеним авторам і видавцям, зокрема, Тетяна Верба, директор із розвитку видавництва «Баланс Бізнес Бук» подякувала кафедрі за плідну співпрацю. Своєрідним запрошенням на презентацію її книги «Издательский бизнес изнутри» став буктрейлер, який зняла студентка напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» Світлана Карпета.

 

Завідувач кафедри видавничої справи, кандидат наук із соціальних комунікацій Масімова Лариса Гагіківна висловила сподівання, що майстер-клас надихнув відвідувачів заходу на нові звершення, а після воркшопу значно підвищиться художній рівень буктрейлерів, які знімають творчі старшокласники й студентита надсилають їх на Всеукраїнський фестиваль «Bookfashion». 

Воркшоп зі створення...
Воркшоп зі створення буктрейлера
Воркшоп зі створення...
Воркшоп зі створення буктрейлера
Воркшоп зі створення...
Воркшоп зі створення буктрейлера
Воркшоп зі створення...
Воркшоп зі створення буктрейлера
Воркшоп зі створення...
Воркшоп зі створення буктрейлера
Воркшоп зі створення...
Воркшоп зі створення буктрейлера
Воркшоп зі створення...
Воркшоп зі створення буктрейлера

 

Факультет у соціальних мережах